16 Mayıs 2016 Pazartesi

07/05/2016 Tarihinde Arılık

Mevlaya (CC) şükürler olsun, kendimizi toparladık. İnşallah daha güzel olacak.

Arlıkta genel bir görüntü.

Yavru uçuşunu resimledim.


Dizili kovanlardan üçü boş. Dolu olan dokuz kovan var.




Kovanların kuluçkalık kısmına plastik ana arı ızgarası koydum. Bizim arılar fazla tosuncuk olduklarından ( veya ana arı ızgaraları biraz dar) geçişlerde çok zorlandılar. Kırım çok fazla oldu. Ana arı ızgaralarını hemen çıkardım.





İnşallah bundan sonra daha sık yazarım. Teknik arıza giderildi.
Arıcı dostların tavsiye ve tecrübelerine ihtiyacımız var.

Selam, saygı ve muhabbetle...

3 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Hocam işleri toparlamis olmanıza ve teknik arızanın giderilmiş olmasına sevindim bloglar bili paylaşımı bakımından diğer sanal platformlara göre çok daha kullanışlı.
Sağlıcakla kalın

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhittin Hocam.

Arılığının tekrar canlanmasına ve dönüşüne sevindim.Gerçek arı dostlarına bu camianın ihtiyacı var.

ANa ızgaraları işçi arının geçişine müsaade eder.Sadece erkek arıları hapseder.Kovan kapağını açtığında zaten erkeklerin kaçışını da net gözlemlersin.

Yani senin işçi kızlar için engel değiller...

SLM ve Muhabbetle...

Mustafa Doğan dedi ki...

Maşallah.
Allah Kerimdir.
Rabbim rast getirsin.